سایتFAMILYCLIX

روش کسب درآمد از این سایت

دیدن تبلیغات متنوع در قسمت Earn money  

  وخرید سهام از قسمت SHARES
 

 حداقل پرداختی برای بار نخست :2دلار

  پرداخت به سیستم های بانکی  پاییر,بیتکوین,پرفکت مانی

امکان گرفتن 200 زیر مجموعه مستقیم با عضویت استاندارد

عد از تقریبا دو سال فعالیت در سایت فمیلی کلیکس و کسب درآمدهای مناسب و بسیار خوب در این سایت برآن شدم تا یک معرفی کامل از این سایت عالی و پردرآمد ارائه نمایم و آموزش کاملی از نحوه کسب درآمد با سایت familyclix بنویسم.


قدم اول : معرفی سایت پردرآمد فمیلی کلیکس – familyclix

سایت فمیلی کلیکس – familyclix درواقع یکی از بهترین ، پردرآمدترین ، مطمئن ترین و پربازده ترین سایتهای PTC خارجی هست ، که میتونید به راحتی تا ماهی چندین میلیون تومان از این سایت کسب کنید .

سایت فمیلی کلیکس از تاریخ 09/10/2014 شروع به کار کرد و ، مطمئنا کسانی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش PTC آشنا هستند این سایت رو بخوبی میشناسند ، و از طرفی این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای دنیا رو داره و هر کجا که باشید میتونید ازش استفاده کنید .

در این سایت شما روزانه 25 الی 32 آگهی خواهید داشت که ارزش آگهی ها بستگی به نوع عضویت شما داره ولی در همه عضویت ها ارزش آگهی های استاندارد $0.01 خواهد بود که تقریبا به جرات میتونم بگم در هیچ سایتی این نوع آگهی رو با توجه به ارزش اون نخواهید دید.

در این سایت به مانند اکثر سایتهای کلیکی دیگر امکان اجاره رفرال رو خواهید داشت و همانطور که می بینید اساس کسب درآمد در سایتهای کلیکی بر پایه اجاره رفرال استوار هست و اگر دو متغیر نوع عضویت و اجاره رفرال رو بر اساس آموزش و راهنمائی ها داشته باشید درآمد ثابت و عالی ای رو تجربه خواهید کرد.

قیمت رفرال های اجاره ای در این سایت  0.2$ می باشد که با 1 دلار می توان 5 رفرال اجاره کرد که البته تمدید این رفرال ها با توجه به مدت زمان مثلا یک ماهه و بیشتر از اون دارای تخفیف خواهد بود که یکی از مهمترین اصول افزایش درآمد در این سایت می باشد.

خب در این مرحله به جزئیات ثبت نام در این سایت می پردازم و در ادامه به ویژگیهای این سایت فوق العاده اشاره خواهم کرد و سپس اصول فعالیت در این سایت رو بهش خواهم پرداخت .

برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید .




familyclix

بعد از کلیک روی بنر به سایت فمیلی منتقل خواهید شد و سپس با کلیک روی رجیستر به ترتیب شکل ذیل وارد مرحله پر کردن فرم عضویت خواهید شد.

آموزش کامل کسب درآمد میلیونی با سایت familyclix

بعد از اینکه مراحل عضویت رو به اتمام رسوندید با کلیک روی login وارد سایت خواهید شد و از اینجا به بعد عملا وارد فرآیند درامدزایی خواهید شد که نحوه انجام اون رو توضیح خواهم داد .

کل قسمتهایی که میتونید از اونها کسب درآمد کنید از طریق گزینه EARN MONEY که در شکل ذیل نشون داده ام قابل دسترس می باشد.

معرفی سایت پردرآمد فمیلی کلیکس - familyclix


اولین و مهمترین قسمتی که با اون سرکار داریم قسمت آگهی های سایت هستش که با اسم view advertisements قابل دسترسی هستش که وقتی روی این گزینه کلیک کردید با آگهی ها مواجه خواهید شد که بای روی هر کدوم از اونها کلیک کنید و منتظر باشید تا لود بشه و در نهایت مطابق شکل ذیل روی تصویر کوچک معلق کلیک کنید تا اون آگهی برای شما به ثبت برسه و دوباره به صفحه آگهی ها برگشته و آگهی بعدی رو تا اتمام آگهی ها به همین ترتیب ملاحظه کنید .


معرفی سایت پردرآمد فمیلی کلیکس - familyclix



خب همانطور که ملاحظه می فرمائید گزینه های متعددی برای کسب درآمد هست و از این قسمت میتونید به اونها دسترسی داشته باشید ولی برای اینکه بعضی از این موارد برای ایرانیها قابلیت استفاده رو نداره پس بهتر هستش از راه دیگه ای که در تصویر ذیل نشون خواهم داد همه اونچه که هر روز هر کاربر باید انجام بده رو سایت اومده و مشخص کرده و شما به دلخواه می تونید از این موارد استفاده کنید.

به تصویر ذیل دقت نمائید.


معرفی سایت پردرآمد فمیلی کلیکس - familyclix


همانطور که مشاهده میکنید 5 قسمت رو سایت اومده تعیین کرده که اینها رو هر کاربری برای کسب درامد باید انجام دهد که اولین گزینه هم آگهی های کلیکی هستش و سپس آیتم دوم مربوط میشه به پازل هستش که در واقع شما وقتی وارد اون قسمت می شوید چند شانس خواهید داشت که با انتخاب خانه های پازل حدس بزنید که تصویر یا نکته مورد نظر سایت زیر کدوم خانه مخفی شده و به این ترتیب اگردرست حدس زده باشید جایزه ای رو دریافت نمائید.

آیتم سومش یعنی  ptcwall مربوط میشه به یه سری آگهی دیگه ای که حدودا تا 20 آگهی هم گاها میرسه و با کلیک روی اونها هم مبالغی رو کسب می کنید.

آیتم بعدی مربوط میشه clixwall که اینم در واقع آفرهایی هستش که سایت گذاشته و با انجا این آفرها مبالغی رو کسب خواهید کرد .

آیتم آخری هم مربوط میشه به minutestaff که اینجا هم موارد متعددی از آگهی ها رو خواهید داشت که میتونید با کمی وقت گذاشتن درامد خوبی رو در کنار آگهی های اصلی سایت کسب کنید .با توجه به اینکه این قسمت با قسمت آگهی های اصلی سایت متفاوت هستش اینجا رو با تصویر ذیل توضیح می دهم.


معرفی سایت پردرآمد فمیلی کلیکس - familyclix

خب این قسمت minutestaff هستش که من یکی از آیتم های این قسمت یعنی click رو انتخاب کرده ام و به ترتیبی که ملاحظه میکنید 

تعدادی آگهی داده که با کلیک هر کدوم صفحه جدید باز خواهد شد که در اون صفحه باید روی لینکی داده و عبارت ذیل این آگهی رو نوشته یعنی مثلا two و یا vinn و یا عبارات دیگه رو روی اون کلیک کنید تا صفحه مربوطه اش باز شود و تموم شده و دوباره به این صفحه برگردید و خواهید دید که اون اگهی ای که روش کلیک کرده بودید از تعداد آگهی های موجود کسر شده است.

خب تا اینجای کار به نحوه دسترسی به آگهی ها پرداختیم و از اینجا به بعد به موارد بسیار مهمی در رابطه با مدیریت اکانت و استراتژی اساسی کار با سایت و کسب درامد هر چه بیشتر خواهم پرداخت.

بهترین استراتژی در فمیلی کلیکس

شاید براتون سوال باشه که هر ماه چه مقدار میتونیم از کلیک کردن این آگهی ها در بیاریم ؟

اگه شما هر روز هر چی آگهی میاد توی حسابتون رو ، کلیک کنید و ببینید، هر ماه بین ۱ الی ۵ دلار به حسابتون میاد ( که این مبلغ بستگی به تعداد اگهی ها ، نوع اگهی ها و نوع عضویت شما دارد )

ولی کجاست پول میلیونی که من میگم ؟ اگه هر روز آگهی ها رو کلیک کنیم فقط ماهی ۱ دلار الی ۵ دلار میتونیم دربیاریم پس پول میلیونی از کجا میاد ؟

با من باشید تا پایان مطالب که بهتون بگم که پول میلیونی چقدر راحت و از کجا میاد البته با راهکارهای من و به کارگیری استراتژی تخصصی من که در بسته استراتژی بی نظیر سایتهای کلیکی کاملا در موردش صحبت کرده ام.. لطفا سریع نرید سراغش ، این قسمت رو تا انتها با من باشید تا بعد.

بهترین استراتژی جهت افزایش درامد در فمیلی کلیکس

این مطلب یعنی این استراتژی فکر کنم مهمترین مطلب باشه برای شما دوستان ، توی این مطلب چی میخوام بگم ؟

ببینید دوستان ، همان طور که میدونید ، چندصد هزار نفر در سایت فمیلی در حال فعالیت هستند و هر کسی برای رسیدن به درآمد بالا ، مطمئنا راههای خیلی زیادی رو امتحان کرده و در خیلی از مراحل تلاشش بیهوده بوده .

بعضی از شماها هم فکر میکنید که فقط بریم توی فمیلی کلیکس و یا سایت کلیکی دیگر و چندتا زیرمجموعه بگیریم و ۱۰ دقیقه در روز هم وقت بذاریم ، سر ماه هم چند میلیون بیاد توی حسابمون ، درسته ؟
این درسته ولی به شرطی که راه صحیح رو پیش بگیرید و اگه اشتباه کوچکی بکنید ، به این پول نمیرسید و شاید هم برسید ولی در مدت زمان خیلی خیلی طولانی .

خوب بگذریم ، من این استراتژی رو در چند مرحله مینویسم که بخوبی بتونید عملیش کنید و خیلی زود به هدفتون برسید .

مرحله اول : صبر و حوصله و کلیک کردن به مدت یک ماه

از روزی که شما توی فمیلی ثبت نام می کنید باید تقریبا به مدت یک ماه ، هر روز هر چی آگهی میاد توی حسابتون رو کلیک کنید ، فراموش نشه که توی این یک ماه ، هر زمان که به اینترنت دسترسی داشتین ، و هر زمان که وقت داشتین ، روزی چند بار به حسابتون سر بزنید چون بعضی مواقع یکسری آگهی میاد براتون که اگه روشون کلیک نکنید از دست خواهید داد .

(توضیح این نکته که با روش دیگه ای که یادتون میدم نیازی به صبر کردن برای یک ماه نیست و در عرض چند روز میتونید رفرال اجاره کنید.)

پس فراموش نشه که توی این یک ماه هر روز و هر زمان که رسیدین روزی هر چند باری که شد کلیک کنید ، کلیک کنید کلیک کنید ، هر روز کلیک کنید ، هر روز کلیک کنید ، دقیقا کاری که من روزهای اول کردم .

توی این مرحله باید خیلی صبور و امیدوار باشید، شما تا یک ماه که آگهی ها رو کلیک کنید ، در طول این یکماه ، تقریبا ۱ دلار و در مواردی بیشتر از این مبلغ پول میاد توی حسابتون و انصافا نذارید حتی یکدونه آگهی از زیر دستتون بپره ، همه رو کلیک کنید .

اگه صبر و حوصله نداری ، همین الان بیخیال شو و وقت خودت رو نگیر ، ولی اگه هدفت برات مهمه و میخوای به درآمد ثابت چند میلیون در ماه برسی ، پس صبر داشته باش و کلیک کن ، کلیک کن، کلیک کن .

و نکته اینکه اگر کسی صبر و حوصله نداره میتونه یک مقدار پول اولش سرمایه گذاری کنه ، تقریبا ۵ الی ۱۰ دلار ، که دیگه این یک ماه این همه چشم انتظار نمونه ،و بتونه با این ۱۰ دلار کلی کارهاش رو پیش ببره . گذاشتن این ۱۰ دلار هیچ کاری نمیکنه ، فقط اینکه شما رو زودتر به هدفتون یعنی درآمد میلیونی میرسونه ، والبته اینکه هم میتونید با گذاشتم اندک سرمایه ای هم رفرال اجاره کنید و هم اینکه آپگرید سیستر رو بخرید یا حتی آپگرید ارزون قیمت 3 دلاری baby+  رو که با خرید هر کدوم از این آپگرید ها هم درآمدتون بالاتر خواهد رفت و هم اینکه دیگه محدودیت برداشت رو نخواهید داشت .

مرحله دوم : انتقال پول از Main balance به Purchase balance

وقتی به یک دلار رسیدین ، این یک دلار درواقع توی Main Balance یا همون حساب اصلی شما هست ، و برای خرید ریفرال ، باید این یک دلار رو به Purchase balance انتقال بدین ، یادتون نره ، برای خرید ریفرال و ارتقا عضویت و یا هر خرید دیگه ای ، باید پول از حساب اصلی ( Main Balance ) به Purchase balance بره و از اونجا استفاده کنید ، یا اینکه مستقیم Purchase balance رو با حساب بانکیتون شارژ کنید . ( البته اگه صبرتون زیاد نبود ، نیازی نیست به یک دلار برسید و میتونید از طریق حساب پرفکت مانی مبلغ مورد نیاز رو به Purchase balance منتقل کنید و سپس با مراجعه به قسمت rent referrals با استفاده از موجودی Purchase balance اقدام به اجاره رفرال کنید.  )

چطوری این انتقال رو انجام بدین ؟

در قسمت سمت چپ حسابتون ، یک گزینه ای داره به نام Add funds و شما با کلیک کردن روی این علامت میتونید به صفحه انتقال پول بهPurchase balance وارد بشید.



معرفی سایت پردرآمد فمیلی کلیکس - familyclix




همون طور که میبینید، چند گزینه داره به نامهای account balance و perfect money و Payza و غیره . یعنی شما میتونید از این 7 تا جا یا از این 7 تا حساب ، به Purchase balance  پول انتقال بدین ، perfect money و Payza و غیره ، درواقع حسابهای بانکی شما هستند ، این برای اونهایی هست که صبر و حوصله ندارند و باید از حساب بانکیشون پول انتقال بدن .

و یک گزینه دیگه وجود داره به نام account Balance ، این همون حساب اصلی شما هست که هر چی کلیک کردین ، پولش رفته توی این حساب ، و حالا میتونید این آقای account Balance رو کلیک کنید و پولی که توش هست رو به Purchase balance انتقال دهید . الیته وقتی روش کلیک کنید یک صفحه دیگه باز میشه که میگه چقدر میخوای انتقال بدی؟ مبلغ رو انتخاب می کنید و اوکی رو میزنید و کار تمام میشه ، به همین راحتی ، درواقع شما مبلغ یک دلار رو انتخاب میکنید و الان شما یک دلار پول توی Purchase balance دارید و میتونید با این مبلغ خرید کنید و یا زیرمجموعه یا همون referral اجاره کنید .

مرحله سوم : اجاره کردن زیرمجموعه یا Rented Referral

حالا یک دلار پول توی Purchase balance هست و میتونید باهاش ریفرال اجاره کنید ، هر بار که میخواهید ریفرال اجاره کنید باید اول پول انتقال بدین بعد اجاره کنید ، چون برای خرید ریفرال و یا خرید و ارتقاع عضویت ، سیستم فقط از Purchase balance میتونه پول برداره .

بعضی از دوستان شاید صبر نداشته باشند یک ماه کلیک کنند برای این یک دلار ، و بخوان خیلی زودتر از یک ماه و تعداد ریفرال بیشتری اجاره کنند ، چاره چیه ؟

شما که صبر ندارید، باید از حساب perfect money و Payza و غیره که دارید ، چند دلاری پول به Purchase balance انتقال بدین ، همون طور که دیدین توی صفحه انتقال پول ، لینک این حسابها هم وجود داره و بجای account Balance میتونید این حسابها رو انتخاب کنید و از این حسابها انتقال دهید .

بعد از اینکه رفرال اجاره کردیم چگونه عمل نمائیم؟ 

مهمترین قسمت کار همین مرحله مربوط به اجاره رفرال ها هستش و نحوه مدیریت اونها که باید هوشمندانه انجام بشه و به طور صحیحی نسبت به همه مواردش اشراف داشته باشید.

یادتون نره که این ریفرالها که اجاره میکنید مثل خودتون انسان هستند و عضو سایت فمیلی هستند ولی چون زیرمجموعه کسی نیستند، سایت اینارو میده اجاره و یک پولی برای خودش میگیره و خب ریفرالها هم نمیدونند که به صورت اجاره ای زیرمجموعه یک نفر مثل شما یا من هستند .

در این سایت شما از هر کلیک زیرمجموعه اجاره ای ۶۰% کسب درامد خواهید داشت و این یعنی اینکه شما با داشتن تعدادی زیرمجموعه اجاره ای سرعت رشد خیلی خوبی رو تجربه خواهید کرد .

توجه فرمائید : will earn $0.01 from every RR click

این یعنی اینکه شما به ازاء هر یک کلیک زیرمجموعه اجاره ای  ۰٫۰۱$ دریافت خواهید کرد و البته از مهمترین قسمتهای مربوط به این زیرمجموعه ها بازیافت کردن رفرال های کم کار هستش که اجازه ندید ضررداشته باشید. لطفا به تصویر زیر دقت فرمائید :



آموزش کامل کسب درآمد میلیونی با سایت familyclix


کاملا گویا هستش که به ازاء هر کلیک از زیرمجموعه های حاضر مبلغ ۰٫۰۱$ به حساب من منظور گردیده .

آوراژی که خود سایت در قسمت استراتژی ، کاملا اون رو توضیح داده  ، ۰٫۷۰ برای هر رفرال هستش که اگر دقت بکنید تا اینجا ی کار میانگین ۰٫۰۸ رو این رفرال ها برای من داشته اند و این یعنی اینکه اگر میانگین کلیکشون پائین تر از ۰٫۷۰ باشه باید بازیافتشون کنم ( هر روز یک کلیک این رفرال ها در فمیلی کلیکس انجام می دهند که با توجه به مبلغ ۰٫۰۱$ که برای هر کلیک منظور میشه همین یک کلیک کافی هستش بر خلاف دیگر سایتها ) که استراتژی مربوط به این مهم رو در آموزش جامعی که برای مدیریت زیرمجموعه های اجاره ای در قالب ” استراتژی سایتهای کلیکی ”  تنظیم کرده ام ، کاملا توضیح داده ام و دوستانی که این آموزش رو تهیه کرده اند بهتر میتونن اشراف داشته باشند به این موضوع و عملکرد مربوطه.

[irp posts=”2482″ name=”استراتژی بی نظیر کسب درآمداز سایتهای کلیکی”]

در تصویر زیر میزان درامد از هر کلیک رفرال اجاره ای این سایت ، در هر لول مشخص شده که میتونید ارزیابی دقیق تری داشته باشید

آموزش کامل کسب درآمد میلیونی با سایت familyclix


مهمترین اصلی که اینجا مایلم به اون اشاره کنم و البته در توضیحات بسته استراتژی کاملا بهش پرداخته ام و ملاک اصلی کسب درآمد و سود بالاتر هستش رو هم میتونید بطور کامل مطالعه بفرمائید ، این هستش که از مهمترین ریزه کاری های مربوط به رفرال های اجاره ای این هستش که شما این رفرال ها رو به مدت زمان های 60 روز یا بیشتر تمدید فرمائید و چون در این حالت شامل تخفیف ۲۰% ،۳۰% ،۴۰% یا بیشتر بسته به اینکه در چه لولی قرار دارید ،خواهد بود و به این شکل درآمدتون افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

قسمت بسته های اجاره ای رفرال ها در فمیلی کلیکس


آموزش کامل کسب درآمد میلیونی با سایت familyclix

رتبه و امتیاز فمیلی کلیکس در رده بندی بهترین سایتهای کلیکی دنیا 

رتبه دوم بهترین سایتهای کلیکی دنیا : رتبه دوم



آموزش کامل کسب درآمد میلیونی با سایت familyclix

امتیاز فمیلی کلیکس : 4.7 از 5

آموزش کامل کسب درآمد میلیونی با سایت familyclix